یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مرکز تحقيقات مخابرات ايران برگزار کرد:

کارگاه تخصصي "شبکه انتقال نسل جديد"


چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶:۰۰


به منظور معرفي فناوري‌هاي جديد شبکه‌هاي انتقال، کارگاه تخصصي يک روزه "شبکه انتقال نسل جديد" در مرکز تحقيقات مخابرات ايران برگزار شد.

وايمکس نيوز - به گزارش روابط عمومي مرکز تحقيقات مخابرات ايران، کارگاه مذکور با هدف آشنايي با تکنولوژي شبکه‌هاي انتقال نسل آينده و نحوه گذر از شبکه فعلي به شبکه آينده و وضعيت و روند تکاملي هر کدام، الزامات حاکم بر هر يک، مزايا و معايب اين فناوري‌ها و در نهايت ارايه تعدادي از آزمون‌ها جهت ارزيابي اين سيستم‌ها و شبکه‌ها، امروز چهارشنبه 5 آبان ماه در اين مرکز برگزار شد.
در کارگاه مذکور شبکه انتقال نوري نسل جديد به عنوان يک شبکه مبتني بر بسته که در آن زير ساخت‌هاي مختلف و متفاوت فعلي تجميع پيدا مي‌کنند معرفي شد.

در اين کارگاه عنوان شد: شبکه انتقال بايد نيازهاي ارتباطي هر تعداد مشترک با نيازهاي مختلف و سرويس‌هاي متفاوت را ممکن سازد، همچنين شبکه انتقال نوري نسل جديد بايد انعطاف پذير و مقياس‌پذير باشد و قابليت اطمينان در آن بايستي به حدي بالا باشد که ميزان قطعي‌هاي شبکه به صفر نزديک شود.
گفتني است، يکي از مهمترين مزيت‌هاي شبکه انتقال نوري نسل جديد پايين بودن هزينه سرمايه‌گذاري اوليه يا به عبارت ديگر استفاده حداکثري از سرمايه‌گذاري انجام شده و همچنين کاهش هزينه‌هاي بهره‌برداري يا نگهداري آن است.


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو